akkreditált
Játékos közösségfejlesztés mozgásos gyakorlatokkal
a köznevelésben
képzés

Élmény – játék – tapasztalás

jatékos közösségfejlesztés mozgásos gyakorlatokkal Göbölös Gábor ODE Egyetem diákszínjátszó

Gőbölös Gábor

NÉPTÁNCPEDAGÓGUS, TRÉNER, FACILITÁTOR

A Magyar Táncművészeti Főiskolán tanult, az abai Sárvíz Alapfokú Művészeti Iskolában tizennyolc éve tanít.

Gyakorlati foglalkozásait több pedagógus-továbbképzésbe is meghívták már, oktatott többek között a Magyar Drámapedagógiai Társaság budapesti képzésein, Székesfehérváron az Alba Regia Táncegyesület néptánccsoport-vezetői tanfolyamán.

A Mozgás Törvénye szakmai program alapítója és kidolgozója: célja, hogy minél több, közösséggel foglalkozó szakembernek segíthessen sokrétű gyakorlati tapasztalatával.

Diákszínjátszó rendező képzésDiákszínjátszó rendező képzés

1. Blokk

A következő képzés időpontja: 2022. április 8-10.
Helyszín: Sárvíz Alapfokú Művészeti Iskola, Aba, Béke tér 1.

Jelentkezési határidő: 2022. március 25.

A képzésre történő jelentkezés véglegesítésének feltétele:

  • képzési díj kifizetése
  • jelentkezési lap kitöltése, visszaküldése:

akkreditált diákszínjátszó képzésakkreditált diákszínjátszó képzés jelentkezés

2. blokk

Hamarosan

A továbbképzés célja, hogy a résztvevőket felkészítse a formális és nem formális pedagógiai keretek között zajló ön- és társismeretre, illetve hogy váljanak képessé az iskolán belüli közösségépítés élménypedagógiai módszerekkel történő elősegítésére. A képzés a formális és nem formális keretek között zajló nevelő-oktató munka játékismereti és módszertani gazdagítását is szolgálja.

Gőbölös Gábor célja, hogy a tanfolyam az iskolai nevelési-oktatási formák kiegészítését, színesítését szolgálja. A képzés lehetőséget teremt az informális tanulás iskolai környezetben való megteremtésére, a tapasztalati úton történő ismeretszerzésre. Betekintést nyújt az ön- és társismereti játékok kiválasztásának metodikájába és azok levezetésének gyakorlatába.

Néhány a képzés során feldolgozott témák közül:

Keretek – ismerkedés: Ki vagyok én, ki vagy te?; Energetizálás; Egymásra hangolódás, kommunikáció párban és csoportban; Stratégiai gondolkodás a csoportban, lehetőségek a flow élményének megteremtésére.

A tanfolyam nagyszámú játékot, gyakorlatot, valamint szakirodalmi segítséget kínál a résztvevő pedagógusok számára, akik a képzés elvégzése után maguk is képesek lesznek az általuk foglalkoztatott korosztály számára játékmeneteket, tréning-gyakorlatokat összeállítani, levezetni és utána értékelni. Az iskolai osztályok életében a csoportok csapattá formálása elengedhetetlenül fontos az iskolai tanulás, a kooperatív tanulás szempontjából. A tanfolyam ehhez a folyamathoz kínál gyakorlati segítséget.

Hogyan zajlik a képzés?

  1. Jelentkezel a képzésre.
  2. Kapsz az ODE Egyetemtől egy visszaigazoló e-mailt.
  3. Átutalod a képzési díjat.
  4. Jogosultságot kapsz (e-mailben), melynek segítségével már elérhetővé válik számodra a képzés e-learning része.
  5. Az e-learningben található lépéseknek megfelelően megkezdődik a továbbképzés (kontaktóra/ online szakasz/ teszt).
  6. A képzés zárásaként elkészíted a beszámolód/tesztet.
  7. Sikeres zárás esetén megszerzed a 30 órát igazoló tanúsítványt.

Melyek a tanúsítvány kiadásának feltételei?

Az e-learning tananyagok végén megtalálod a képzés teljesítésének feltételeit.

Hogyan kapom meg a tanúsítványt?

Amennyiben a képzés minden feltételét teljesítetted, a tanúsítványodat személyesen átveheted az Országos Diákszínjátszó Egyesület székhelyén (7633 Pécs, Endresz Gy. u. 2/b.) vagy előzetes kérésedre postán elküldjük számodra.

Játékos közösségfejlesztés mozgásos gyakorlatokkal a köznevelésben tematikája

A mozgásos gyakorlatokkal történő játékos közösségfejlesztés képzési tervét három egymást követő napra, 10-10 órás foglalkozásokra Gőbölös Gábor dolgozta ki.

Élménypedagógia az iskolában tematikája

A tanfolyam az iskolai formális és nem formális oktatási formák kiegészítésére színesítésére törekszik. Lehetőséget teremt az élménypedagógiai alapelvek, módszerek, eszközök megismerésére és azok iskolai környezetben való beillesztésére.